czwartek, 19 lipca 2012

Domowe sposoby na zespół jelita wrażliwego :) Moje wielkie testowanie.

xenna regular opinie
Dziewczyny?! 
Jeżeli szukacie odpowiedzi na pytanie jak rodzić sobie z zaburzeniami trawienia, na pewno już znacie słowo klucz: błonnik. W najbliższych kilku postach chciałabym opisać moje doświadczenia z dość długo już trwającego testowania na sobie i moich problemach trawiennych różnych produktów wspomagających trawienie. Odezwijcie się, i dajcie znać jakie wy produkty kupujecie i testujecie, może jest coś co chcecie kupić, ale zastanawiacie się czy w ogóle będzie skuteczne. Zapraszam do komentowania i dyskusji.

Próbowałam już różnych rzeczy i produktów dostępnych zarówno w aptece jak i w zwykłym sklepie spożywczym. Na zdjęciu umieściłam kilka podstawowych rzeczy, które stosuje. 
Na pewno też zajmę się tematem środków przeczyszczających i delikatnie "wspomagających" perystaltykę jelit. Myślę tutaj o herbatkach "lekko" wspomagających, tabletkach typu xenna, i innych preparatach, które po nocy mają nam pomóc :) 

Doskonale wiecie o co mi chodzi. Jeżeli macie inne produkty, z którymi się spotkałyście, może coś również na sobie testowałyście?! Zapraszam do kontatu, komentowania i dyskusji. 

Już niedługo moje doświadczenia z produktami ze zdjęcia. Zaglądajcie!

4 komentarze:

  1. Ja cierpię oprócz endo także na zjd więc staram się śledzić wszelkie informacje na ten temat. Czasem mam tak mocne zaparcia, że błonnik nie pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tak samo, moja endometrioza powoduje z 80 % moich problemów trawiennych. Błonnik jest skuteczny, pod warunkiem, że będzie się go stosować regularnie. Tutaj ruch też jest bardzo ważny. Są jednak takie dni, kiedy zaparcia są silne, bolesne, kilkudniowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobietki, a stosowałyście siemię lniane? Mnie swego czasu pomagało..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku moich zmagań z bólami na jelitach, by złagodzić bóle stosowałam parzone siemię lniane, mielony też kupiłam, ale nie okropnie się go je :)
      natomiast na dłuższą metę nie rozwiązań moich problemów bólowych i w momentach okresowych, przy największych bólach, robiłam wszystko by jak najmniej jeść i jak najrzadziej chodzić do toalety.. chore :(

      Usuń