wtorek, 16 października 2012

Krem Ziaja kuracja lipidowa

Kończę już powoli moje saszetki fizjoderm firmy ziaja. Chciałam napisać kilka słów o nich. Krem ładnie pachnie, neutralnie. Standardowo się rozprowadza, bez problemu wchłania. 

Jeżeli chodzi o nawilżenie, to po tym jednym miesiącu mogę powiedzieć, że jest w porządku. Nie mam problemów z suchą cerą, a wręcz przeciwnie, lecz nie zauważyłam żebym miała po myciu przetłuszczoną cerę twarzy po zastosowaniu kremu, co też się liczy. 

Jeżeli chodzi o kondycję cery, to raczej nic się nie zmieniło. Problemy z cerą jak miałam tak mam i do dzisiaj.  Niestety często mi coś wyskakuje, mimo iż dbam o nią regularnie. Uważam, że to nie sam krem jest nieskuteczny, tylko tak jak mi powiedział dermatolog. Głównym powodem problemami cery jest rewolucja hormonalna w moim organizmie. Dopóki biorę leki, i organizm jest dość oszołomiony nimi, będą takie właśnie skutki uboczne. 

Czy Wy Endokobietki macie też taki problemy z cerą po i w trakcie kuracji hormonalnych? Może jednak istnieją jakieś kosmetyki i środki, które może Wam pomagają?

8 komentarzy:

  1. Mam ogromne problemy z cerą. Ciągle wypryski wyskakują. Gdy brałam hormony było trochę lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie mnie też... nie wiem co robić już, chyba po prostu muszę się pogodzić z tym. Jak odstawie Visanne to moze przejdzie, boje się tylko jakim kosztem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Visanne i tak nie mozna brac caly czas, lepiej przejsc na zwykle tabletki, ja po danazolu mialam okropny tradzik, do dzis mam problemy z cera, eraz lekarz zaleca visanne, ale boje sie brac, okropna choroba

    OdpowiedzUsuń
  4. Już niedługo koniec z Visanne. Moja pani doktor powiedziała, że jak mnie będzie boleć po odstawieniu V to wrócimy do tego leku. Czy tak się robi? A co do endo to choroba nas doświadcza, niestety nie mamy wpływu na to, że nas dopada. To nie kwestia złego odżywiania czy niedbania o siebie. Endometrioza pojawia się i musimy nauczyć się z nią żyć... innego wyjścia nie ma. Nie jest to łatwe, ale niestety nie mamy wyjścia...

    OdpowiedzUsuń
  5. witam miesiąc temu stwierdzono u mnie endometriozaemam liczne zrosty na jajnikach ostatnio miałam równiez przewlekłe zapalenie jajników oraz rzęsistka ..ponoc mogę mieć problem z zajsciem w ciąze .obecnie biore VISSANE .


    pierwsze dwa tyg miałam mocne plamienia ( od momentu brania leku ) ..po 4 dniach przerwy od nich (plamień) dostałam normalny okres z normalnymi bólami..tak jakbym nie brała tych tabletek . bolesny moze nieco mniej niz zawsze ale jednak bolesny!!! dlaczego tak się dzieje ?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również testowałam ten kosmetyk, jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy ktoś jeszcze przeczyta mój komentarz, ale co tam - napiszę. Diagnozę o endo usłyszałam w ostatnim miesiącu kuracji antytrądzikowej. Dostałam oczywiście Visanne. Wyobraźcie sobie jak ja się teraz czuję. Dopiero doprowadziłam swoją cerę do ładu bardzo silnymi lekami, a teraz muszę to wszystko przeżywać od nowa. Jeszcze nie mam jakiegoś dużego problemu, ale z tygodnia na tydzień widzę, że coś niepokojącego dzieje się na mojej twarzy. Sama myśl o tym co mnie czeka sprawia, że włos jeży się na głowie :( Niestety: czego się nie robi dla zdrowia? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cześć, ja czytam komentarze mimo iż mam przerwę w pisaniu.
      Jakie masz jeszcze objawy endo i czy wiesz gdzie jest umiejscowiona w Twoim przypadku?

      Usuń